Generelle oplysninger

Fonden Kerteminde Erhverv
Strandvejen 6, 5300 Kerteminde
CVR: 30528298
Tlf. nr.: 65 32 11 21
E-Mail: kontakt@etkerteminde.dk

Betaling

Du bestiller og betaler dine varer her på siden. Når du har trykket bekræft, modtager du en ordrebekræftelse på mail. Husk du kan også kontakte den enkelte butik direkte for bestilling af et bredere sortiment af varer.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

Levering

Der er tre leveringsformer, som hver butik selv afgør hvad der tilbydes:

  1. De købte varer laveres til selvvalgt pakkeshop via Coolrunner, og der vil være 2-6 dages levering. Der tillægges der et fragtgebyr, som afhænger af vægt og antal.
  2. Click and collect, hvor du som kunde efter endt køb kan afhente det købte hos butikken / butikkerne.
  3. Enkelte varer vil være markeret med Ekstern webshop, og i disse tilfælde vil du blive guidet over i butikkens egen webshop, som herefter vil stå for betaling og levering.

Reklamationsret
Har du reklamationer eller spørgsmål til dit køb bedes du rette direkte henvendelse til den pågældende butik.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på shopkerteminde.dk
Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen til den butik hvor varen er købt.

Meddelelsen skal gives pr. telefon til den butik hvor varen er købt.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt på shopkerteminde.dk, kan der sendes en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus, Toldboden 2
8800 Viborg

Du kan klage til Center for Klageløsning via Klageportalen for Nævnenes Hus: https://kpo.naevneneshus.dk/

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/odr
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: turist@visitkerteminde.dk